2014. július 22., kedd

A honlap születése

Nem volt könnyű szülés....
Nem vagyok túl grafomán, ezért a blog vezetése sokszor nehezemre esik, halasztódik , "elfelejtődik".
Ezek miatt logikusabbnak tűnt egy honlap létrehozása. Persze hamar kiderült, hogy ez nem kis feladat, főleg a magamfajta "szakinak" :)
No, de nekiestem, tanulmányozgattam, heteket töltöttem el, mire rájöttem mi, micsoda és hogy működik. De valahogy nem akart összeállni, sehogy sem volt jó...
Részt vettem a "Gyerevissza" programban, amit a PMVA, a SEED és a Tudatos Életért Egyesület inditott. A képzésen rengeteg hasznos dolgot tanultam vállalkozásról, marketingről, és egyéb számomra "érthetetlen" dolgokról :) , köszönet érte nekik is! A program keretén belül kerültem a DorCo háza tájára, ahol rengeteg hasznos információt kaptam , többek közt a weboldal készitéséhez  is,  és még értettem is! (még én is :D )
Szóval ezek után még mindig sokat szerencsétlenkedve, de már tudatosabban dolgozva az ügyön, megszületett A HONLAPOM
Fogadjátok szeretettel!
Kapcsoltam hozzá hirlevelet is, amit még ugyan tanulgatok, de igyekszem haladni vele és sok hasznosat küldeni majd nektek, feliratkozóknak! :)
Jelenleg a "tarka-barka kutyafalka" szabásmintája megy az első levélben!
....és végül úgy döntöttem a bloggal való kapcsolatomnak is adok egy utolsó esélyt! :p
Drukkoljatok! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése